16 maja przedstawiciele Fundacji uczestniczyli w VII MIĘDZYNARODOWYM SYMPOZJUM NAUKOWYM organizowanym przez Katedrę Organizacji i Zarządzania, Wydział Zarządzania PWr. Sympozjum odbyło się w formule online, w której uczestniczyły 93 osoby. Program spotkania mogą Państwo zobaczyć tutaj.
Celem sympozjum była wymiana wiedzy pracowników naukowych i praktyków na temat roli marketingu jako innowacji. Wzrastająca rola mediów społecznościowych oraz technologii informatycznych znacząco wpływa na zmiany w działaniach marketingowych. Zaprezentowano zmiany jakie następują od popularnego stosowania marketingu mix do takich pojęć jak marketing 3.0, 4.0 czy nawet 5.0. Tematy poruszone na Konferencji są dla Fundacji bardzo istotne w świetle przygotowywanego projektu „Przedsiębiorczość 60+”.
Wnioski z udziału w tym seminarium mogą okazać się bardzo przydatne dla Fundacji w świetle przygotowywanego projektu „Przedsiębiorczość 60+”.